דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 טיפים לעיצוב אירועים 

מאת    [ 20/06/2010 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2140 פעמים ]

1.דבר ראשון החליטו על התקציב. שבו עם בן / בת זוגתכם והחליטו מאיזה סכום בכוונתכם להיפרד בשביל עיצוב האירוע. בתחום עיצוב אירועים ההיצע הוא אין סופי ויכול, למי שיכול הרשות לעצמו, להגיע למאות אלפי שקלים. והכל מדהים והכל הייתם רוצים שיהיה בחתונה, אך זכרו כי יש חיים אחרי החתונה ולא כדאי להתחיל את חייכם המשותפים בחוב גדול בגלל אירוע שנמשך 5 שעות.

2.לאחר שהחלטתם על תקציב התחילו לעשות סקר שוק בין חברות עיצוב אירועים, ישנם חברות רבות, אינכם חייבים להתמקד דווקא בחברות המוביליות, לעיתים דווקא החברות הקטנות יותר יעניקו לכם יותר שירותים וסכום נמוך יותר. גלשו באינטרנט, התייעצו עם חברים שאולי מכירים, בקשו המלצות ואז בחרו כ-6 חברות שהכי התרשמתם מהם.

3.      קבעו פגישה עם החברה לעיצוב אירועים, אל תגיעו ככה פתאום, לרוב אנשי הסגל יהיו עסוקים עם זוגות שקבעו מראש ולא יצליחו לפנות לכם את מלוא הזמן ואת מלוא תשומת הלב שאתם מעוניינים ורוצים בשביל להפיק את האירוע הטוב ביותר לדעתכם.

4.כאשר אתם משווים בין החברות וודאו מה המחיר כולל, יתכן שבחברה אחת קיבלתם הצעה נמוכה יותר לעיצוב חופה מאחרת אך יתכן כי חברה זו לא תספק שירות חשוב שהחברה השנייה כן מספקת ולכן יש לבדוק את כל המאפיינים של נותן השירות בנוסף חשוב להדגיש כי למרות הריבוי של עיצוב מסוג זה באירועים כגון חתונות יש מקום גם לעיצוב אירוע קטן כגון חינה או בת מצווה קיימים היום המון מועדונים לבת מצווה ומקומות קטנים לאירועים שמספקים את נושא עיצוב האירוע ובכך חוסכים את עלויות האירוע.

5.לאחר שבחרתם חברה ולפני חתימת החוזה וודאו מה קורה במידה והמעצבת שבה בחרתכם לא תוכל להגיע ביום החתונה מסיבה זו או אחרת, מי האדם שמגבה אותה, בדקו אם עבודתו מוצאת חן בעיניכם וכי ישנה כימיה ביניכם.

6.כשבוע לפני החתונה התקשרו לחברת עיצוב האירועים וודאו כי אכן אתם רושמים ביום החתונה, כי הם זוכרים  להגיע, זוכרים מתי להגיע וזוכרים על מה סוכם, אילו אביזרים או אפקטים עליהם להביא וכי לא שמטו או שכחו דבר. זה נכון לגבי כל ספק שבחרתם, מהדי ג'י ועד הצלם. בדיקה כזו תוכל לחסוך הרבה אי נעימויות.

7.טיפ אחרון לאלו שמוכנים לקחת סיכון, אם אתם בעלי לב חזק או שעיצוב אירועים אינו כה משמעותי בעינכם, תוכלו לחכות עד לרגע האחרון ממש יומיים, שלוש לפני האירוע ואז להזמין עיצוב לאירוע. ישנם מקרים רבים שבהן לחברות או למעצבות יש חור או ביטול של הרגע האחרון וכדאי למלא חור זה יזילו את המחיר משמעותית וכך תוכלו לחסוך כמה אלפי שקלים. תוכלו לעשות זאת גם עם מעצבת הבית של אולם האירועים. ישנם אולמות המציעות לכם את מעצבת הבית, כאן תוכלו לחכות עד הרגע האחרון ללא הרבה חשש כי לרוב היא נמצאת באופן קבוע באולם. אך זכרו כי זהו סיכון ויתכן כי לא יהיה לכם עיצוב לאירוע פרט לעיצוב הסטנדרטי שהאולם מציע באופן שוטף.

מאמר זה מוגש מטעם S.M Design המתמחה בקידום אתרים בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב